הרב לסרי: "העולם החילוני גנב לחרדים את החזרה בתשובה"

    ישראל אוחיון 4 Comment on הרב לסרי: "העולם החילוני גנב לחרדים את החזרה בתשובה"

    על התקשורת החילונית: "מנסה להרחיק וגורמת קירוב, אמרתי למו"ל "ידיעות": אשריך, יהי חלקי עמך…" • על המחלוקות במגזר החרדי: "אם היינו מהווים דוגמה אישית – כמות בעלי התשובה הייתה כפולה, רוב הזמן מתעסק בכיבוי שריפות"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לרגל עשרת ימי תשובה, יצא ישראל אוחיון לפגוש את הרב מיכאל לסרי, מגדולי המחזירים בתשובה, ושמע ממנו נתונים מדהימים על עולם הקירוב מתובלים בפניני חכמה ודברי חיזוק. הוא יצא מהשיחה עם המון נקודות מפתיעות למחשבה.

    "היחס של החרדים לעולם התשובה השתנה מאד בשנים האחרונות" -פתח הרב לסרי- "אם בעבר לא קלטו את העוצמות, כיום, העולם החרדי נחשף, קלטו שיש צימאון גדול, וכולם מצטרפים למהפכה הגדולה". הרב התייחס לסיקור השלילי של המגזר החרדי בתקשורת הכללית, ואמר כי למרות שהם מנסים לפגוע בעולם התשובה, התוצאה היא הפוכה: "אנחנו שואלים אנשים שמגיעים לסמינרים, מדוע הגעתם, והם עונים: 'ראינו מה שכתבו נגדכם בתקשורת, רצינו לראות על מה מדובר ומי השדים הירוקים הללו'. אמרתי פעם למו"ל "ידיעות", אשריך, שאתה מזכה הרבים, הלוואי, יהי חלקי עמך…".

    הרב קבל על הפילוגים והמחלוקות בתוככי המגזר החרדי, דבר שגורם להרתעה למתקרבים: "כיום, בחלק גדול מהזמן של הקירוב, אני עוסק בכיבוי שריפות, להסביר את המחלוקות. אמרתי לא פעם: אם המגזר היה נותן דוגמה אישית, של אחדות ושלום, כמות בעלי התשובה הייתה מכפילה את עצמה".

    הרב קרא להתחזק בשמירת הלשון, ולחנך את בני הבית שלא לדבר רע על איש. בהמשך שיתף הרב במהפכה העצומה שמחולל "ערכים", עם פעילות אקטיבית של עשרות סמינרים ומאות משתתפים. הוא גם הזמין את הצופים להגיע לביקור במשרי "ערכים" כדי לעמוד על גודל ועוצמת הצימאון לדבר ה'.

    צפו :



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      וואוו עוצמתי, זה נקראראיון מעניין…

    2. 3

      פשש הרב לסרי הפציץ

    3. 2

      הוא צודק לחלוטין…